
יצרנית התכנה ניפנדו (Nipendo), המפתחת ומספקת פלטפורמה דיגיטלית מבוססת
ענן היוצרת קהילת מסחר אלקטרוני בין עסקים לניהול כל תהליכי הרכש והכספים, יישמה
טכנולוגיה ייחודית בשירותי בריאות כללית המבצעת סנכרון מלא של כל תהליך ההזמנה
עד התשלום (PO to
Payment.)
המודול החדש מאפשר קליטת כל חשבוניות הספקים באופן דיגיטלי ואוטומטי, ללא טעויות
או אי-התאמות.
הטכנולוגיה שפותחה בניפנדו
מנהלת את התהליך העסקי במלואו, על בסיס תוכן הנתונים המועברים בין השותפים
העסקיים, משלב הבקשה להצעת מחיר, דרך ההזמנות, משלוחים, הספקות, חשבוניות ותשלומים
תוך אימות וסנכרון הנתונים, מניעת אי-התאמות ודיווח מידי לגבי שגיאות או חריגות. כמו
כן, המודל מאפשר בניית מערך ניטור מפותח המתאים גם למשתמש הקצה וגם למשתמש המתקדם.
לארגון בסדר גודל של כללית, בו
המודול, המופעל בכללית מזה כשנה,
הביא לחסכון משמעותי הודות לייעול שרשרת
ההספקה על ידי הבניית תהליך עבודה מרכזי המחובר לתהליכים הקיימים, כפי
שמספר דוד לוגסי, מנהל
אדמיניסטרטיבי, הנהלה ראשית, חטיבת לוגיסטיקה, תשתיות ומערכות מידע בשירותי בריאות כללית.
"אנו מחוברים לקהילת המסחר האלקטרוני של
ניפנדו ומנהלים באמצעותה בצורה דיגיטלית את כל העברת המסרים מול אלפי הספקים שלנו.
"השנה, השקנו את מודול החשבוניות שהשלים מודול הזמנות והסכמים אשר בזכותו
הצלחנו להוריד בכ 80% את משך זמן הטיפול בחשבוניות
תוך כדי צמצום של קרוב ל 100% בטעויות בקליטת החשבוניות. המערכת מציפה כשלים
הנעשים ומשווה נתוני חשבונית להזמנה, הסכם ותעודת משלוח. המודול מאפשר שקיפות
ובקרה על תהליך הזמנת עבודה וקבלת חשבוניות. לארגון בסדר גודל של 'כללית' המשרת
למעלה מ-4 מיליון לקוחות, מפעיל כ- 1,400 מרפאות, 14 בתי חולים ציבוריים, מאות בתי
מרקחת ומכונים, המבצעים
רכש מאלפי ספקים בהיקף של מיליארדי שקלים הרי שמודול זה מהווה כלי עבודה חשוב
ביותר ומייעל את עבודות
הספקים שמולם אנו פועלים".
ניפנדו מחברת בין שותפים
עסקיים, אנשים וחברות ובכך מביאה את בשורת הרשת החברתית לעסקים. תחום המסחר
הדיגיטלי בין עסקים התקדם אבולוציונית באיטיות למעלה מעשרים שנה מאז המצאת ה- EDI ובהשוואה לפתרונות הקיימים מדובר במהפכה של
ממש. לא עוד חיבור "תפור" בין
לקוח לספק כי אם התחברות חד-פעמית לענן ומשם תקשורת פתוחה עם כל השותפים העסקיים
בשקיפות מלאה לגבי כל אירוע בתהליך. לא עוד העברת מסר אלקטרוני כי אם תהליך מנוהל
ומבוקר המציף כל כשל עסקי או תהליכי בזמן אמת שחוסך כסף רב ומביא ערך מוסף גדול
לכל הצדדים. לא עוד פתרון יקר בעלות תחזוקה שוטפת עצומה אלא פתרון שווה לכל כיס
המאפשר לחבר אלפי ספקים מהגדול ועד הקטן ביותר.
ניפנדו פיתחה טכנולוגיה מובילה
ברמה בינלאומית המספקת קהילת B2B באמצעותה יכולים לקוחות להתחבר פעם אחת
לפלטפורמה במהירות וקלות תוך התממשקות מלאה לכל מערכת IT ארגונית קיימת. כך הם יכולים להשיג קישוריות
מידית לספקים בצורה דיגיטלית ולעבור לסביבת עבודה נטולת נייר ולייעל משמעותית את
תהליכי הרכש והכספים. הספקים, מצדם, לאחר שהתחברו בגין הלקוח יכולים מעתה לעבוד עם
כל ארגון אחר המחובר לקהילה ללא צורך בהקמת קישוריות אחרת.
כיום מחוברים בישראל ארגונים
מהגדולים במשק דוגמת התעשייה האווירית, בנק לאומי, שירותי בריאות כללית, בנק
הפועלים, בזק ועוד. בקהילה חברים מעל 10,000 ספקים ושתפים עסקיים.
אייל רוזנברג, מנכ"ל ניפנדו, אמר כי
"המודול לאימות חשבוניות מהווה מרכיב נוסף בחזון שלנו לחולל מהפיכה שתשנה את
תהליכי ה - PO to
Payment (הזמנה עד תשלום) שסבל לאורך השנים מזמני יישום
ארוכים, עלויות גבוהות, חוסר גמישות והשקעה גדולה בכל חיבור של ספק. באמצעות
פלטפורמת ה- Social
Business Network
של ניפנדו, הארגונים החברים בה יכולים להתקשר אלקטרונית עם כל לקוח וכן עם כל ספק,
להוסיף תהליכים עסקיים בהתאם לצורך, לשתף באופן מבוקר את כל סוגי המסמכים והקבצים
הקשורים לתהליך, לנהל דיאלוג אלקטרוני לגבי כל מסמך או מסר, לחלוק מידע, להגיע
ללקוחות חדשים ועוד".
![]() |
אייל רוזנברג מנכ"ל ניפנדו |
אודות ניפנדו
ניפנדו (Nipendo) מפתחת ומספקת פלטפורמה ייחודית, מבוססת ענן,
ליצירת קהילה מסחר אלקטרוני בין עסקים, לניהול כל תהליכי הרכש והכספים בצורה
דיגיטלית. המערכת, המתממשקת לכל מערכות ה -IT הארגוניות, מאפשרת לארגון לבצע אוטומציה מלאה ומקוונת של מכלול
התהליכים מול הספקים (הזמנות רכש, חשבוניות, בקשה להצעות מחיר וכו') תוך יתרונות משמעותיים, הכוללים, בין היתר,
הורדת עלויות, מניעת תקלות, אימות תקינות המסמכים, בקרה ושקיפות מלאה ומעבר למשרד
נטול נייר.
הטכנולוגיה הייחודית של ניפנדו
הוא בעובדה כי מדובר בקהילת B2B המאפשרת ללקוחות להתחבר פעם אחת למערכת
במהירות וקלות ולהשיג קישור מיידי לכל החברים האחרים. ספקים, מצידם, לאחר שהתחברו
בגין הלקוח יכולים מעתה לעבוד עם כל ארגון אחר ללא צורך בהקמת קישוריות אחרת.
ניפנדו, שהוקמה בשנת 2007
על-ידי האחים אייל רוזנברג ואלון רוזנברג, הינה מהמתקדמות מסוגה בעולם עם יכולות
מתקדמות, מבוססות מודול SaaS לניהול, אימות ובקרת תהליכים. בין לקוחותיה
נמנים התעשייה האווירית, בנק לאומי, שירותי בריאות כללית, בנק הפועלים, בזק, אינטל
ועוד. בקהילה חברים מעל 10,000 ספקים ושותפים עסקיים.
בין המשקיעים בחברה נמנית קרן
ההון סיכון מאגמה. מטה החברה, הפיתוח העסקי והשיווק פועלים בבוסטון ארה"ב
ובישראל. הפיתוח, התפעול והכספים פועלים בישראל והיא מעסיקה למעלה מ-50 עובדים.
לפרטים נוספים: גיל קריים, 050-5703090
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה