המודול, שהוא ראשון מסוגו בתחום הרכש והכספים, משולב בקהילת המסחר
האלקטרוני של ניפנדו ומאפשר לחברות לקבל 100% אימות על החשבוניות הנכנסות שלהם
ישירות למערכת הניהול וללא כל פעולה ידנית.
דוד לוגאסי, מנהל מחלקת תכנון ובקרה חטיבת לוגיסטיקה ותשתיות
בשירותי בריאות כללית: "המודול אפשר לנו להוריד בשיעור של 80% את זמן הטיפול שלנו בחשבוניות
"
יצרנית התכנה ניפנדו (Nipendo), המפתחת ומספקת פלטפורמה
דיגיטלית מבוססת ענן היוצרת קהילת מסחר אלקטרוני בין עסקים לניהול כל תהליכי הרכש
והכספים, מציגה טכנולוגיה ייחודית המבצעת סנכרון מלא של כל תהליך ההזמנה עד התשלום
(PO to Payment.) ניפנדו מאפשרת קליטת כל חשבוניות הספקים
באופן דיגיטלי ואוטומטי, ללא טעויות או אי-התאמות. הטכנולוגיה שפותחה בניפנדו מנהלת
את התהליך העסקי במלואו, על בסיס תוכן הנתונים המועברים בין השותפים העסקיים, משלב
הבקשה להצעת מחיר, דרך ההזמנות, משלוחים, הספקות, חשבוניות ותשלומים תוך אימות
וסנכרון הנתונים, מניעת אי-התאמות ודיווח מידי לגבי שגיאות או חריגות.
ניפנדו מחברת בין שותפים עסקיים, אנשים וחברות ובכך מביאה את בשורת
הרשת החברתית לעסקים. תחום המסחר הדיגיטלי בין עסקים התקדם אבולוציונית באיטיות
למעלה מעשרים שנה מאז המצאת ה- EDI ובהשוואה לפתרונות הקיימים
מדובר במהפכה של ממש. לא עוד חיבור "תפור" בין לקוח לספק כי אם התחברות חד-פעמית לענן ומשם
תקשורת פתוחה עם כל השותפים העסקיים בשקיפות מלאה לגבי כל אירוע בתהליך. לא עוד
העברת מסר אלקטרוני כי אם תהליך מנוהל ומבוקר המציף כל כשל עסקי או תהליכי בזמן
אמת שחוסך כסף רב ומביא ערך מוסף גדול לכל הצדדים. לא עוד פתרון יקר בעלות תחזוקה
שוטפת עצומה אלא פתרון שווה לכל כיס המאפשר לחבר אלפי ספקים מהגדול ועד הקטן
ביותר.
עד כה יושמה המערכת במספר ארגונים מהגדולים במשק ביניהם תע"א
ושירותי בריאות כללית והביא לחסכון של עשרות מיליוני שקלים בשנה. חסכון בסדר גודל
כזה בשורה התחתונה הוא שווה ערך לתוספת מכירות של מאות מיליוני דולרים בשנה. "אנו
מחוברים לקהילת המסחר האלקטרוני של ניפנדו ומנהלים באמצעותה בצורה דיגיטלית את כל
העברת המסרים מול אלפי הספקים שלנו", אמר דוד
לוגאסי, מנהל מחלקת תכנון ובקרה חטיבת לוגיסטיקה ותשתיות
בשירותי בריאות כללית. לדבריו, "השנה, השקנו את מודול החשבוניות
אשר בזכותו הצלחנו להוריד בכ 80% את משך הזמן שלוקח לנו לטפל בחשבוניות תוך כדי
צמצום של קרוב ל 100% בטעויות בקליטת החשבוניות".
ניפנדו פיתחה טכנולוגיה מובילה ברמה בינלאומית המספקת קהילת B2B באמצעותה יכולים לקוחות
להתחבר פעם אחת לפלטפורמה במהירות וקלות תוך התממשקות מלאה לכל מערכת IT ארגונית קיימת. כך הם יכולים להשיג קישוריות מידית
לספקים בצורה דיגיטלית ולעבור לסביבת עבודה נטולת נייר ולייעל משמעותית את תהליכי
הרכש והכספים. הספקים, מצדם, לאחר שהתחברו בגין הלקוח יכולים מעתה לעבוד עם כל
ארגון אחר המחובר לקהילה ללא צורך בהקמת קישוריות אחרת.
כיום מחוברים בישראל ארגונים מהגדולים במשק דוגמת התעשייה האווירית,
בנק לאומי, שירותי בריאות כללית, בנק הפועלים, בזק ועוד. בקהילה חברים מעל 10,000
ספקים ושתפים עסקיים.
אייל רוזנברג, מנכ"ל ניפנדו, אמר כי "המודול לאימות חשבוניות
מהווה מרכיב נוסף בחזון שלנו לחולל מהפיכה שתשנה את תהליכי ה - PO to Payment (הזמנה עד תשלום) שסבל לאורך השנים מזמני יישום
ארוכים, עלויות גבוהות, חוסר גמישות והשקעה גדולה בכל חיבור של ספק. באמצעות
פלטפורמת ה- Social Business Network של ניפנדו, הארגונים החברים
בה יכולים להתקשר אלקטרונית עם כל לקוח וכן עם כל ספק, להוסיף תהליכים עסקיים
בהתאם לצורך, לשתף באופן מבוקר את כל סוגי המסמכים והקבצים הקשורים לתהליך, לנהל
דיאלוג אלקטרוני לגבי כל מסמך או מסר, לחלוק מידע, להגיע ללקוחות חדשים ועוד".
אודות
ניפנדו
ניפנדו (Nipendo) מפתחת ומספקת פלטפורמה ייחודית, מבוססת ענן,
ליצירת קהילה מסחר אלקטרוני בין עסקים, לניהול כל תהליכי הרכש והכספים בצורה דיגיטלית.
המערכת, המתממשקת לכל מערכות ה -IT הארגוניות, מאפשרת לארגון
לבצע אוטומציה מלאה ומקוונת של מכלול התהליכים מול הספקים (הזמנות רכש, חשבוניות,
בקשה להצעות מחיר וכו') תוך יתרונות
משמעותיים, הכוללים, בין היתר, הורדת עלויות, מניעת תקלות, אימות תקינות המסמכים,
בקרה ושקיפות מלאה ומעבר למשרד נטול נייר.
הטכנולוגיה
הייחודית של ניפנדו הוא בעובדה כי מדובר בקהילת B2B המאפשרת ללקוחות להתחבר
פעם אחת למערכת במהירות וקלות ולהשיג קישור מיידי לכל החברים האחרים. ספקים, מצידם,
לאחר שהתחברו בגין הלקוח יכולים מעתה לעבוד עם כל ארגון אחר ללא צורך בהקמת
קישוריות אחרת.
ניפנדו,
שהוקמה בשנת 2007 על-ידי האחים אייל רוזנברג ואלון רוזנברג, הינה מהמתקדמות מסוגה
בעולם עם יכולות מתקדמות, מבוססות מודול SaaS לניהול, אימות ובקרת
תהליכים. בין לקוחותיה נמנים התעשייה האווירית, בנק לאומי, שירותי בריאות כללית,
בנק הפועלים, בזק, אינטל ועוד. בקהילה חברים מעל 10,000 ספקים ושותפים עסקיים.
בין
המשקיעים בחברה נמנית קרן ההון סיכון מאגמה. מטה החברה, הפיתוח העסקי והשיווק
פועלים בבוסטון ארה"ב ובישראל. הפיתוח, התפעול והכספים פועלים בישראל והיא
מעסיקה למעלה מ-50 עובדים.
לפרטים
נוספים: גיל קריים, 050-5703090
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה